HTML

Judy blogja

Bla, bla, bla

Friss topikok

Linkblog

Internet függőség

2009.07.02. 23:32 PsyJudy

Jelenleg vizsgaidőszak van, ergo tanulnom kellene, de úgy tünik minden érdekesebb mint a tanulás és a kurzusok.
Felfedeztem néhány honlapot ami eléggé megfelel a jelenlegi szemét igényemnek és pihenés gyanánt ezeket olvasom órákon keresztül.
Sajnos pihenés ebből nem lessz csak még jobban lefáraszt, nem elég a magam baja még a mások hülyeségeivel is foglalkozom.
Celeb-pletyka oldalak majd likekre linkek és máris valami más szemetet olvasok.
Valahogy le kellene szokjak erről. Az egyik nap megpróbáltam az internetezést egy kis (hangsúly a kis-en) tornával helyettesíteni, de közbejött egy személyes probléma és csak 1,5 órát tartott a csoda.
Ma valamivel jobban haladtam, mert egész délelőtt nem kapcsoltam be a gépet, de délután bekapcsoltam, hogy megnézzem az email-jeimet. Megpróbáltam valami hasznosat is olvasni és végül a blog.hu-n köttem ki és létrehoztam ezt a blogot és néhány órája ezzel vagyok elfoglalva.

A másik dolog amivel mostanában "pihenek" sorozatfilmek nézése. Először Two and a half men volt a favorit, majd Seinfeld a jelenlegi kedvencem. Nemrég vettem fel ezt a szokást, hogy nézem a filmet a számítógépen és olvasom közben a kurzust.
Tulajdonképp végig tudatában vagyok, hogy nem hatékony ez a módszer, de annyira de annyira unom már a tanulást, hogy muszáj valamivel szórakozzak, valamivel amitől úgy érzem, hogy valami érdekessel foglalkozom, hogy érzem, hogy élek.

Hasonló a függőség a cukorfüggőségem. Ülök itthon és édességet tömök magamba reggeltől estig. Ez is csak egy unalomüző tevékenység.
Pszihológus szeretnék lenni, erre készülök, igyekszem képezni magam és eszerint tudatában kellene legye, hogy az ilyesmik nem tesznek jót a tanulási folyamatnak. Ilyenre is csak én vagyok képes, hogy miután külön kísérleti pszichológia-csoportra jártam ahol tanultunk különféle tanulási módszereket, és mégsem vagyok képes uralkodni az ilyen jellegü vágyaimat.

Pszichológus vagyok elvégre valamit ki kellene találjak, hogy neveljem magamat, egy kis kognitiv-viselkedési terápia...

Szólj hozzá!

Címkék: internet sorozatok pszichológia függőségek

A bejegyzés trackback címe:

https://psyjudy.blog.hu/api/trackback/id/tr701223328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása